Saturday 27 August 2016

Suvalised lood mu elust

1. Käisin esimeses sõidutunnis! Mõtlesin tükk aega, et ma ei lähe närvi ja see ei saa nii hull olla. Mul oli põhimõtteliselt õigus - ei olnudki kuigi hull. Õppisin juba väga palju, oskan nüüd peegleid õigesti panna ja autot käivitada. Kõik. Sõitsin esimese käiguga platsil ja tegin igasugu trikke koonuste vahel. Kes oleks võinud arvata, et auto otse hoidmine nii keeruline on? Kes oleks võinud arvata, et rool teeb lausa mitu ringi, mitte vaid üheksakümmend kraadi mõlemale poole? Kes oleks võinud arvata, et gaasi- või piduripedaalile peab vajutama sujuvalt? Sõiduõpetaja on õnneks normaalne: rahulik ja ei karjunud mu peale veel ega midagi, ütles suisa julgustavaid asju ja avaldas lootust, et platsilt on lootust ka liiklusesse saada. Kunagi.

2. Säästutoidud jätkuvad. Täna tegi kaasa oma firmarooga, milleks on tatar hakkliha ja ubadega. Kõige kallim komponent on taas hakkliha. Kasutasime punaseid purgiube, ent kui veel enam kokku hoida tahaks, võiks ka suvalisi kuivatatud ube kasutada. Need peaks küll siis juba eelmisel päeval likku panema, aga karta on, et keegi ei viitsi meie peres juba eelmisel päeval järgmisele söögile mõelda. Sööme seega kalleid ube edasi ja oleme õnnelikud, et tatar on vähemalt odav ning maalt toodud kurke-tomateid veel jagub.

3. Avastasin, et mul pole mitte midagi selga panna. Käisin eelmisel nälalal Lõunakeskuses ja üritasin uusi riideid osta. Mitte kuskil polnud mitte midagi. Igal pool olid vaid suveriided ja need vähesed, mis polnud, olid liiga koledad või kallid. Küll aga on seal miski uus pood Leiunurk, kust skoorisin 30 euroga väga korraliku Nexti pintsaku. Jee. Pintsakutest mul kahjuks puudust polnud samas. Sellega seoses meenus, et kui viimati maal käisin, näitasin emale üht särki, mille sain Mangost sooduka ajal - ise olin väga uhke leiu üle. Demonstreerisin siis seda, endal suu kõrvuni. Ema arvas, et särk on "kuidagi... iseloomutu". Aga samas polevat hullu, sest mu stiil pidavatki seesugune olema. Iseloomutu stiiliga ei tohikski ju olla keeruline riideid leida? Ei?

No comments:

Post a Comment