Friday 17 June 2016

Menuka blogi uus tulemine

Viimati blogisin avalikult ja endast umbes sel ajal, kui astusin ülikooli. Nüüdseks on kool pmst läbi ning kuidagi on juhtunud nii, et tagasi on tulnud ka soov kõike oma elust ja arvamistest internetiavarustes jagada. Instast, kuhu lõin konto umbes kolm nädalat tagasi, ja Facebookist ju ometi ei piisa.

Suuri lootusi ma siiski ei hellita, sest teades ennast, kirjutan ma siia kahe nädala jooksul sada kakskümmend üheksa korda ning pärast seda enam mitte iial. Kirjutada mulle muidu meeldib, möliseda ja teiste kallal võtta kah - eks ole näha, kas läheb peale või ei. 

Pealkiri on muidugi eksitav. Ega mul nüüd just nii teab mis menukas see blogi ka ei olnud, ent hiilgeaegadel oli külastajaid päeva kohta ikka mõnisada. Arvestades sellega, et minu tutvusringkonnas pole iial nii palju inimesi olnud, võib vist öelda, et lugesid ja vahel ka kommenteerisid isegi suvainimesed. Tol ajal rääkisin enamasti niisama oma mõttetust tiinekaelust ja gümnaasiumist, sekka sai ka erinevaid lühiarvustusi nii raamatutele, lavastustele, filmidele. Mõtlesin ka sellele, et niisama jätkata pea kuus aastat (vau, ma olen nii vana) surnud olnud blogi, ent millegipoolest piinlikke postitusi üle vaadates jõudsin järeldusele, et enne ma ilmselt sureks. Jätkan vast sama rada, ent mõttetu tiinekaelu on asendunud mõttetu twenty-something-eluga. Tööelust jutustamine oleks siin ilmselt intrigeeriv paljude jaoks, see jääb küll kahjuks ära. Peab leppima igasugu muude teemadega. Õnneks meeldib mulle väga mitmeid erinevaid tegevusi teha: diivanil vedeleda, sarju vaadata, murul lebada (kuigi kardan puuke), aknast ns välja vahtida, vahel terve päev arvutimängu mängida, süüa ja kassi paitada. Kirjutamisainest missugust! 

1 comment:

  1. Mulle läheb täiega peale. Sinu lahkumine blogimaailmast oli kaotus tervele blogiuniversumile :D
    Tere tulemast tagasi! ;)

    ReplyDelete